کوثری: جوانان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی مطلع کنیم

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر به صورت چهره به چهره و مستند بتوانیم به «جهاد تبیین» اقدام کنیم بسیار مؤثر است و دروغ پردازی دشمن را خنثی می کند.

سرویس اخبار شانا - محمد اسماعیل کوثری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مهم ترین شیوه دشمن جعل و دروغ پردازی است، درباره ضرورت «جهاد تبیین» برای رفع تحریف‌ها و انتقال معارف اسلام و انقلاب، بیان داشت: جنگ روانی و دروغ پردازی دشمن از ابتدای انقلاب هم وجود داشت اما در مقاطع مختلف شیب این اقدام بیشتر شده و در ماه های اخیر این جنگ روانی بسیار شدت پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از قبل پیش بینی کردند و به همه، به ویژه خواص تأکید کردند که «جهاد تبیین» را راه بیندازند، اساس این جهاد را «آگاهی بخشی» دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای همه به خصوص نسل جوان بیان شود. مقایسه دقیق و مبتنی بر آمار میان وضعیت پیش از انقلاب و دوران انقلاب اسلامی می تواند بسیار مؤثر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: کوتاهی های خودمان را هم بگوییم، ایرادی ندارد اما نکات مثبت بسیار بسیار زیادی داریم که باید بیان کنیم.

کوثری دیگر بار بر مطلع کردن جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیست ها در جنگ روانی بسیار خبره هستند، تصریح کرد: اگر به صورت چهره به چهره و مستند بتوانیم به «جهاد تبیین» اقدام کنیم بسیار مؤثر است و دروغ پردازی دشمن را خنثی می کند.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که به «جهاد تبیین» اقدام می کنند، باید تابع واقعیت ها باشند نه تابع فضا و جو ساخته شده.

کد خبر 410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha