جلسه هم‌اندیشی رئیس شورای ائتلاف سمنان با دبیر شورای ائتلاف برگزار شد/ هفت برنامه شورای ائتلاف سمنان برای سال جدید اعلام شد

در نشست هم‌اندیشی رئیس شورای ائتلاف استان سمنان با دبیر شورای ائتلاف، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته ارائه شد.

سرویس استان‌های شانا - جلسه هم اندیشی علیرضا عموزاده رئیس شورای ائتلاف استان سمنان با رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای ائتلاف استان سمنان به ارائه گزارشی از فعالیت های این شورا در سال ۱۴۰۱ پرداخت و سپس به مهمترین برنامه های شورای ائتلاف سمنان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: تقویت ارتباط با اقشار مختلف مردم و پیگیری مطالبات آنان، حضور فعالتر نیروهای شورای ائتلاف در عرصه جهاد تبیین به ویژه در حوزه فضای مجازی، انسجام بخشی به نیروهای انقلاب استان، تقویت جوانگرایی، مشارکت بخشی بیشتر به حضور زنان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی، ارزیابی عملکرد منتخبان مردم و همچنین همکاری و همراهی با مسوولان دولتی جهت خدمت بی منت به مردم از جمله مهمترین برنامه های شورای ائتلاف استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

در ادامه این جلسه، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تقدیر از تلاش های اعضای این شورا در استان سمنان به مهمترین وظایف و مسوولیت های نیروهای انقلاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: شورای ائتلاف باید نماد عقلانیت، انقلابی گری و خردورزی در جامعه باشد. از افراط و تفریط بپرهیزد و با درک جامعی از مسایل و معضلات جامعه، گره گشای مشکلات مردم باشد. 

وی در ادامه افزود: شورای ائتلاف نباید منشا هیچ گونه نزاع و اختلافی در میان نیروهای وفادار به انقلاب باشد. ما نیازمند یک تشکیلات پایدار و منسجم از نیروهای انقلابیم. این تشکیلات منسجم قطعا خارچشم دشمنان نظام خواهد بود.

داوری در ادامه تاکید کرد: نیروهای انقلاب وظیفه دارند امید، اعتماد و آرامش را در جامعه فراگیر  کنند. دولت و مجلس کارآمد، امید و اعتماد را به جامعه برمی گردانند و باعث تولید سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی خواهند شد.

دبیر شورای ائتلاف، مسوولیت دیگر شورای ائتلاف را، شناسایی، جذب، آموزش، سازماندهی و شبکه سازی نیروهای انقلاب جهت خدمت به نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: باید چتر شورای ائتلاف را فراگیرتر کنیم و از همه آحاد و اقشار مردم برای ساختن ایرانی آباد و سربلند بهره مند شویم.

کد خبر 742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha