دلنوشته رئیس فعلی شورای ائتلاف همدان برای رئیس شهید شورای ائتلاف همدان

راستی سردار چه شهیدانه در کنارمان بودی و دست مهربانت بر سرمان و چه زیبا مولا و مقتدایمان را به وجد و خروش آوردی که آرزو کرد ، همدان به دیدارت بیاید. خوشا بحالت ای راد مرد که دل آقایمان ازشما راضی شد..

سرویس استان‌های شانا - محمد نباتی رئیس شورای ائتلاف استان همدان به مناسبت سالگرد شهادت شهید میرزا محمد سلگی بنیان‌گذار و رئیس شهید شورای ائتلاف استان همدان در دلنوشته‌ای نوشت:

بسم رب الشهداء والصدیقین

دلنوشته ای بمناسبت سالگرد شهادت ققنوسِ عاشق شهید سردارحاج میرزا محمد سلگی عزیز قهرمان کتاب " آب هرگز نمی میرد" و علمدار شورای ائتلاف همدان

خسته جانِ ما حاج میرزا ، شکسته استخوان ، زخم خورده ی دوران  ، سردار دیگر در فاو ام القصر رجز های عباس گونه ات به گوش نمی رسد ، و در شلمچه و کانال ماهی فریادهایت که دل دشمن را خالی می کرد ، دیگر در دوعئجی ، نهر جاسم ، ماووت و چارزبر ندای غرش گون یا ابولفضل ات را نمی شنویم . ودر جزیره مجنون که ندای لب تشنگان را سیراب کنی، ای یل ایلمان بلند شو ما هنوز به سقایی شما و "آبی که هرگز نمی میرد " نیازمندیم. سقا ما امروز تشنه آب معرفت ، صفا و وفای توییم.

راستی سردار چه شهیدانه در کنارمان بودی و دست مهربانت بر سرمان و چه زیبا مولا و مقتدایمان را به وجد و خروش آوردی که آرزو کرد ، همدان به دیدارت بیاید. خوشا بحالت ای راد مرد که دل آقایمان ازشما راضی شد.

ولی سردار شب و روز مویه می کنم به مظلومیتت به تنهائیت که مظلو مانه در دل شب همچون مادر مان حضرت زهرا(س) تشییع شدی ، شاید عهد و پیمان شما بود با مادر آب و آئینه و سقای لب تشنگان حضرت ابولفضل (ع) ، سردار شما فراتر از آب ثابت کردید که " عشق هرگز نمی میرد" و باید زبان به ترنم گشود که:

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

حاج میرزا دست ما را هم بگیر و دعایمان کن.

 نثار روحش صلوات

ارادتمند شهیدان: محمد نباتی

کد خبر 774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha