دلایل ضعف جبهه صهیونیسم و علل قوت جبهه مقاومت

مالک شریعتی طی گفت‌وگویی به دلایل ضعف جبهه صهیونیسم در حوزه داخلی و منطقه‌ای اشاره داشت و مشکلات درونی و سیاسی این رژیم را حاد دانست که می تواند هر لحظه فروپاشی آن را رقم زند.

به گزارش شانا، مالک شریعتی، عضو شورای مرکزی ائتلاف و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: شرایط امروز رژیم صهیونیستی و میزان ضعفی که دچار آن شده در طول عمر منحوس آن بی سابقه است. چرا که مشکلات درونی و سیاسی این رژیم حاد شده و هر لحظه احتمال فروپاشی آن به دلیل اختلافات سیاسی در هیات حاکمه دیده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از جنبه منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در برابر دو پدیده قرار گرفته است که پدیده نخست بیداری مردم جهان است و تقریبا مردم هیچ کشوری در منطقه با سیاست‌های رژیم صهیونیستی همسو نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: پدیده دوم نیز این است رژیم صهیونیستی انتظار داشت با دولت‌های عربی به سمت همگرایی و بهبود روابط با آنها حرکت کند. ولی در ادامه این کشورها برای سیاست ایجاد روابط با رژیم صهیونیستی دچار تزلزل شدند و مسیر مقابل و ضد این رژیم در حال طی شدن است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف با اشاره به حضور جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی درمنطقه گفت: نسبت به قدرتی که هر کدام از این دو قطب دارند، کشورهای منطقه میزان روابط خود را با این دو قطب تعریف می‌کنند که در سال های اخیر جبهه مقاومت در طرف قدرتمند این معادله قرار گرفته است و روز به روز بر قدرت خود افزوده و پیمان‌های ارزشمند دفاعی را در منطقه شکل داده است.

مالک شریعتی تاکید کرد: امروزه کشورهایی نظیر ایران، سوریه، یمن، عراق و اردن پیمان‌هایی را با جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونیستی دارند و همسو با یکدیگر علیه سیاست‌های این رژیم جنایتکار در منطقه کار می‌کنند و بیداری کشورهای منطقه و جهان سبب افزایش قدرت جبهه مقاومت و نزدیک شدن به مردم فلسطین شده است.

وی بابیان اینکه جبهه مقاومت، بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است،‌ گفت: در عمل به هم پیوستگی سرزمینی جبهه مقاومت که از خلیج فارس تا دریای مدیترانه قابل رویت است، نوید بخش رسیدن به موفقیت‌های بیشتر جبهه مقاومت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر که در منطقه در حال شکلگیری است، خاطرنشان کرد: کشورهای عربی که پیش از این با فشار آمریکا در تلاش برای نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی بودند، کم کم فاصله خود از این رژیم بیشتر کردند یا حداقل تعادلی را بین ارتباط با جبهه مقاومت ایفا می‌کنند که تمام این نشانه‌ها فروپاشی این رژیم اشغالگر را در آینده‌ای نزدیک نوید می‌دهد.

کد خبر 833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha