بیانیه شورای ائتلاف مازندران در محکومیت قرآن‌سوزی

جنایت سوزاندن و هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و تکرار اهانت‌ها به اسلام و مقدسات ما به یک اقدام برنامه‌ریزی‌شده جهت مقابله با حکومت جهانی اسلام تبدیل شده است.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی، جسارت و هتک حرمت به قرآن مجید در برخی کشورهای اروپایی را محکوم کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بار دیگر نقاب از چهره غرب که در پشت دروغی تحت عنوان آزادی بیان پنهان شده بود، فرو افتاد و جنایتی بزرگ در سایه حمایت استکبار جهانی و در ادامه‌ اقدامات ضداندیشه، ضدبشر و ضداخلاقِ مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر انجام شد.

علی‌رغم آن همه فتنه انگیزی ها، تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، روز بروز دل‌های بیشتری از مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به خدای سبحان رهنمون و مکاتب بی‌فروغ و تهی از هرگونه نورانیت که ثمره تاریک خانه‌ها و افکار نحله‌های شیطانی و توطئه‌های صهیونیسم بین‌الملل است را به چالش کشیده است.

همچنین در این شرایط، جنایت سوزاندن و هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و تکرار اهانت‌ها به اسلام و مقدسات ما به یک اقدام برنامه‌ریزی‌شده جهت مقابله با حکومت جهانی اسلام تبدیل شده که صهیونیست بین الملل در پشت آن قرار دارد، لذا همه‌ آزادی‏خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با این سیاست پلید توهین و نفرت‌پراکنانه مقابله کنند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه، شرم آور، جنون آمیز و سازمان یافته ای که این روزها با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی در کشورهای سوئد، دانمارک و به طور کلی  غرب در حال انجام است؛ پیشنهاد می نماید و انتظار دارد:

۱. از قوه قضائیه درخواست پیگیری و تعقیب قضایی از طریق مراجع حقوقی بین المللی مربوط به این رفتار شنیع چند باره را دارد.

۲. برخورد جدی دولت ایران با دولت سوئد و هر کشور دیگری که اینگونه فتنه ها در آن انجام می شود که چه‌بسا اگر در موارد اول بصورت محکوم و قاطع موضع‌گیری می شد، شاهد تکرار نبودیم.

۳. از نخبگان علمی، حوزوی و دانشگاهی کشورهای اسلامی بویژه ایران انتظار می رود با ورود به مسئله راهکارهای تخصصی و عملی پیش روی حاکمان کشورهای خود بگذارند و همچنین با نقد فلسفه غرب، ماهیت آن را برای جوامع اسلامی بخصوص جوانان روشن سازند.

کد خبر 1345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha