رئیس و دبیر جدید شورای ائتلاف مازندران مشخص شدند

اولین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در تاریخ ۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور منتخبین، هیئت موسس و روسای احزاب برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - اولین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور منتخبین ، هیئت موسس و روسای احزاب در حوزه علمیه نرگس خاتون ساری سبا تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید برگزار شد.

پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام یکی از منتخبین به مداحی در مناقب اهل بیت پرداخت؛ در ادامه دبیر شورا برادر آقاجانی ضمن ارائه گزارش مجمع منتخب شورای استان که در دوازدهم مرداد برگزارشده بود را ارائه کردند، همچنین بخشی از دستورالعمل مربوط به انتخاب رئیس، دبیر و معاونت‌ها قرائت شد، سپس جلسه برای رای گیری در اختیار هیئت رئیسه سنی با حضور ۱ خواهر و یک برادر و یک جوان تشکیل شده بود قرار گرفت.

در ابتدا هیئت رئیسه سنی ضمن دعوت از دوستان حاضر برای کاندید شدن ریاست و دبیری نقطه نظرات اعضاء را گوش داده دو نفر از اعضا به عنوان کاندیدا ریاست شورا شدند، پس از رای گیری حضرت حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی مجدداً به عنوان رئیس شورا انتخاب شدند و رای گیری دبیر نیز صورت گرفته و آقای آقاجانی مجدداً از طرف اعضا به عنوان دبیر انتخاب شدند.

رئیس و دبیر جدید شورای ائتلاف مازندران مشخص شدند

رئیس و دبیر جدید شورای ائتلاف مازندران مشخص شدند

در ادامه جلسه برای انتخاب نماینده جوانان رای گیری کرده و خانم منیژه امیر احمدی انتخاب شدند در ادامه برای رای گیری نماینده احزاب رای گیری شد و آقای رشیدی مجددا به عنوان نماینده احزاب انتخاب شدند به دلیل طولانی شدن جلسه انتخاب سایر معاونت‌ها و کمیته‌ها و دفاتر به جلسه بعد موکول شد.

در انتهای جلسه رئیس جدید شورا ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضا و حضور در جلسه نکاتی پیرامون فعالیت شورا بیان کرده و از همگان درخواست کردند در ادامه کار مصمم‌تر و همکاری بیشتر ادامه کار بدهیم سپس با دعا برای سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف جلسه خاتمه یافت.

کد خبر 1416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha