بیانیه شورای ائنلاف مازندران به مناسبت هفته دولت

شورای ائتلاف مازندران هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و مدیران دستگاه های دولتی استان مازندران تبریک عرض می کند.

سرویس استان‌های شانا؛ جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است: 

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

۸ شهریور ۱۳۶۰؛ یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه، ساده‌زیستی، مردم داری، فسادستیزی، تحول خواهی و خادمی ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند. امید است، کارگزاران دولتی با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را بعنوان رویکرد نظری و عملی همیشگی خود قرار دهند و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام که همانا گسترش عدالت اجتماعی.

گسترش نگاه خستگی ناپذیری، تکریم و خدمت رسانی به آحاد جامعه گام بردارند و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در عرصه های مختلف و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند. همچنین سه نکته کلیدی؛ "بیانیه گام دوم انقلاب" که برگرفته از اندیشه های والای رهبر معظم انقلاب می باشد، "عزل مدیران ناکارآمد و بکارگیری جوانان‌ نخبه انقلابی بجای آنها" و "ایجاد امید و انگیزه در بین عموم مردم" را سرلوحه کار و نگاه خود در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی قرار دهند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و خاصه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و مدیران دستگاه های دولتی استان مازندران تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همگان و موفقیت خدمت صادقانه را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

کد خبر 1496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha