بیانیه شورای ائتلاف مازندران به مناسبت هفته بسیج

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و انقلابی به ویژه مردم ولایت مدار و انقلابی تبریک عرض می‌کند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی؛ ۵ آذر سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی‌داشت. متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْـــــمِ‌الـلَّـهِ‌الرَّحْـمَنِ‌الرَّحِیـــــمِ

۵ آذر سال ۵۸ سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، ابتکار ماندگار امام راحل( قدس سره) برای مردمی سازی حکمرانی و رمز موفقیت جمهوری اسلامی و پیروزی‌های تاریخی ملت بزرگ ایران در صحنه‌های گوناگون بویژه دفاع مقدس بوده است.

بسیج؛ مظهر یک وحدت مقدّس، متن حرکت نظام، موتور محرک رشد و پیشرفت، صدای صلابت، شمیم عطوفت و تقویت گفتمان و حرکت پویا و جریان ساز اجتماعی است که در سایه‌ی اخلاص، ثبات قدم و علم‌اندوزی و استقامت و شهامت، بسیاری از توفیقات در عرصه‌های مختلف دفاع از مرزهای جغرافیایی و مصاف با دشمنان در میادین جنگ ترکیبی و صیانت از هویت دینی، ملی و فرهنگی و خدمت رسانی در برهه‌ها و بحران‌ها را رقم زده است.

این تفکر غنی مبتنی بر آموزه‌های اسلام، اندیشه‌های ژرف امامین انقلاب، بصیرت، اخلاص و عمل علاوه بر حضور خودجوش، متحدانه و همدلانه در عرصه‌های متعدد خدمت بی‌ریا به مردم، الهام بخش نهضت‌های مقاومت و الگویی برای مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار در صحنه‌های پرخطر و نقاط مختلف جهان شده که همچون روحی واحد در ابدان انسان‌های آزاده و حق مدار، ندای استقامت و مبارزه با ظلم و جور را طنین انداخته است.

مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی در مشارکت در توسعه همه جانبه علمی، فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و با هدف ابادانی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم دین و کشور ایامی را در تقویم مناسبت های ملی  از آن خود کرده که با خدمات بی مزد و منت خود در راه اعتلای میهن و در سخت ترین شرایط، مایه دلگرمی مردم هستند و توطئه دشمن را در همه عرصه ها خنثی می کنند.

همچنین نکته ای که باعث می شود بسیج به مقصد و پیروزی برسد؛ اتصال فکری و عملی به خداوند متعال، رسول اکرم، اهل بیت و ولی زمان است.

بسیجی بصیرت دارد و می داند در این نظام همه چیز را ولایت حفظ می کند؛ یعنی آن لحظه ای که دولت مشکلی داشته باشد، مشکلات به دست رهبری حل می شود، آن جایی که می خواهند مردم را مأیوس کنند، رهبری است که امید به مردم می دهد. آن جایی که می خواهند یک توطئه سیاسی و بین المللی برای ملت ایران به وجود آورند، رهبری است که قدم جلو می گذارد، آن جایی که می خواهند صندوق های انتخابات را خلوت کنند و مردم را از حضور در پای صندوق ها و رأی دادن مأیوس نمایند، رهبری است که به مردم الگو می دهد و می گوید که انتخابات وظیفه است. آن گاه مردم اعتماد می کنند و وارد می شوند و حماسه عظیمی می آفرینند.

بسیجی گوش به فرمان  ولی زمانش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی  است.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و انقلابی به ویژه مردم ولایت مدار و انقلابی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نماید و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق روز افزون  مسئلت می نماید.

کد خبر 1833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha