بیانیه شورای ائتلاف مازندران به مناسبت سالگرد حماسه ۹دی

در این بیانیه آمده است: خدای را شاکریم که ملت شریف ایران با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و فتنه معاندان قسم خورده ی انقلاب و نظام را خنثی کرد .

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از ملت فهیم ایران که آن حماسه ماندگار را خلق کردند، مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات اسفندماه دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

۹ دی‌ روز بصیرت و میثاق امت با امامت و ولایت است

بصیرت، ارزشمندترین هدیه ای است که از آسمان بینش مدبرانه و علم آگاهانه بر خاک حاصلخیز دل های آگاه می نشیند و جوانه های امید را در جان ها می پروراند.

بر مبنای همین بصیرت است که آدمی می تواند تمایز بین حق و باطل را در فضای غبارآلوده با درستی و به دور از کوچکترین خطایی، شناخته و در مسیر درست حرکتی آگاهانه را ادامه دهد.

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."   مقام معظم رهبری

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

خدای را شاکریم که ملت شریف ایران با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و فتنه معاندان قسم خورده ی انقلاب و نظام را خنثی کرد .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ضمن قدردانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی استان بار دیگر با محکوم کردن فتنه ی آشوب گران و اعلام پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود و اعتقاد راسخ دارد که مردم فهیم مازندران بار دیگر با حضور آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، برگه های افتخار دیگری برافتخارات ماندگارشان خواهند افزود.

کد خبر 2118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha